Het kan zijn dat de maker van het product (of de provider in het geval van een telefoon) een update beschikbaar heeft gesteld. Deze is dan als installer te downloaden en uit te voeren als je de PDA met ActiveSync verbonden hebt met je pc.

Ook kan je (op illegale manier) zelf een aangepast ROM op de PDA zetten. Veel hiervan wordt beschreven op XDA-Developers (zie bron). Ik zag niet zo snel jouw PDA staan, maar het moet zeker mogelijk zijn (denk ik). Kijk bijvoorbeeld eens bij soortgelijke apparaten van HP.

Eerst moet het apparaat CID unlocked worden... Daarna flash je de ROM over de standaard ROM. Hier moet je wel mee oppassen, je kan de PDA 'bricken', en je raadt het al, dan is die zo dood als een baksteen. Er zijn wel tools om de PDA te 'unbricken' maar of die (altijd) werken...

Het is maar net of je het aan durft...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze PDA heeft standaard Windows Mobile 2003. Dit besturingssysteem kan niet upgraded worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is wel mogelijk bij sommige pda's, maar dan moet je je rom flashen. Dit is illegaal, en je pda kan er aan kapot gaan.

Zie bron: