hoe krijg ik de apps: zoek vrienden en zoek iphone van mijn i-pad ?

Sinds de nieuwe IOS update heb ik deze op mijn i-pad gekregen, maar weet niet hoe ik ze moet verwijderen. Start-knop ingedrukt houden tot ze trillen, dan trillen ze wel, maar er zit geen kruisje op, om ze te kunnen verwijderen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Apple heeft er met de nieuwe update een standaardapp van gemaakt. Dat betekent dat je hem net als de apps Camera, Weer, Berichten etc. niet kan verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet
deze zijn niet te verwijderen door jezelf.
Je kan ze wel in een mapje zetten