Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Google Agenda terug krijgen?

ik ben alle events/agenda's kwijt op Google Agenda, gewoon ineens. Ik heb (gelukkig) nog wel alles op mijn mobiel staan omdat deze vandaag nog niet is gesynchroniseerd. Op de iPad & online is alles weg. Ik heb 6 soorten agenda's in Google Agenda, voor elk in het gezin 1. er zijn er 5 van weg en van degene die over is, zijn alle events weg. Dus hierdoor krijg ik het bij de repair-programma's alleen van de agenda die over is alle events terug, maar niet van de andere 5 omdat die simpelweg niet gevonden kunnen worden. Heeft iemand hier een oplossing voor? of een idee, hoe ik het terug kan krijgen aangezien het op mijn telefoon gelukkig nog wel staat. Heb WiFi voor de zekerheid uitgezet, zodat hij niet meer synchroniseert en nog alles kwijt is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als alles nog in de mobiel staat kunt u bij het instellingsicoontje> synchroniseren met mobiel apparaat doen. Als dit niet lukt gaat u naar datzelfde icoontje>help>problemen oplossen>problemen bij het importeren oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding