Ik probeer de sims 2 gaan het maken te instaleren maar na het schermpje om de code in te typend doet hij niets meer. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een oude cd, ooit eerder geinstalleerd op die PC, Hoe ziet de cd eruit, blijft de cd wel draaien/gelezen worden. Blijft de hele PC hangen of gaat alleen het installatieproces niet door?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het installatieproces stopt zomaar. De cd rom die is een keer eerder op een andere pc geinstalleerd geweest. Verder zitten er geen krassen op. Zou het aan de computer kunnen liggen?

Het beste antwoord

Krijg je misschien een melding van een virusscanner/firewall , die kunnen het proces tegenhouden. Als dat zo is moet je daar even op reageren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb je Sims 2 wel eerst geinstalleerd, wat jij wil installeren is denk ik zo'n addon pakket, je moet dan eerst het echte spel installen.