Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik in op de MAC dat personen mij geen skypeverzoek kunnen sturen?

Ik krijg verzoeken/uitnodigingen via skype die ik helemaal niet wil. Kan je instellen dat ze jou niet toe kunnen voegen, maar jij alleen hun? En zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

https://support.skype.com/en/faq/FA140/how-do-i-manage-my-privacy-settings-in-skype-for-windows-desktop?q=request

Je kunt inkomende vriendschapsverzoeken helaas niet volledig blokkeren, maar je kunt wel via de privacy instellingen zeggen dat mensen niet met je kunnen bellen/chatten als ze niet in je vriendenlijst staan.

Klik in de menubalk op Skype -> Privacy
Zet onder Privacy settings:
- de optie 'allow calls from' op 'people in my Contact list only'
- de optie 'Automatically receive video share screens with' op 'people in my Contact list only' of 'no one'.
- de optie 'Allow IMs from' op 'people in my Contact list only'
- het vinkje uit bij 'Allow Microsoft targeted ads, including use of Skype profile and gender'

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de link die ik bij het antwoord heb geplaatst zie je ook nog wat plaatjes erbij.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing