Open Office 3.0 (Database) vraag: Hoe haal ik de kopteksten weg in een RAPPORT?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als dat hetzelfde is bij Acces ( en volgens mij is dat zo ). Dan moet je naar het desbetreffende rapport gaan in de ontwerpweergave. Daar kun je deze zo verwijderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klik in de ontwerpweergave van het rapport ergens in de koptekst. In het deelvenster rechts in het venster verschijnen nu de algemene eigenschappen van de koptekst. Eén van de eigenschappen is "zichtbaar", door deze op "nee" te zetten verdwijnen de kopteksten.

(N.B. Ik heb de termen uit het Engels vertaald, mogelijk zijn ze net iets anders in de Nederlandstalige versie. Bovendien heb ik de Sun Report Builder als uitbreiding geïnstalleerd en ziet de ontwerpweergave er bij u anders uit. Ik kan deze uitbreiding, makkelijk op de website van OpenOffice.org te vinden, van harte aanraden.)

Veel plezier met OpenOffice.org!