Hoe kan ik een DVD bestand met nl ondertiteling op TV afkijken of omzetten naar DIVX?

Ik heb een paar films liggen (DVD bestanden) met nederlandse ondertiteling die gewoon goed werkt op de pc. Maar als ik de boel kopieer op mijn usb-stick om op TV te kijken, krijg ik geen ondertiteling en kan dit ook met geen mogelijkheid veranderen. Is er een manier om dit voor elkaar te krijgen of kan ik deze DVD bestanden (.vob) converteren naar een DIVX formaat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

U kunt Freeware programma van DivX gebruiken om het DVDtje te converten naar DIVX. Zie bron. Er zijn nog talloze omzetters die de truuk doen!