Hoeveel kost een plug-in voor een koptelefoon van een laptop om te latem maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als deze plug rechtstreeks op je moederbord zit kan het bedrag wel erg hoog liggen, als het een aparte kaartje is die met je moederbord verbonden is, kan het goedkoper zijn. De kans dat zo iets gerepareerd kan worden is ook zeer klein (vooral als de laptop wat ouder is). Misschien als optie om een usb geluidskaart te kopen:

http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart/bekijk-alle-producten.html

Als je de model van je laptop zou kunnen geven zou ik eventueel voor je kunnen kijken hoeveel het ongeveer zou kunnen kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat de laptop gelanceerd is in 2009 en niet meer verkocht / gemaakt wordt. Dus er zijn geen aparte delen meer te krijgen (vast wel, maar moeilijk) die je dan in je laptop kan laten vervangen. Dus mijn advies is om een externe geluidskaart kopen. Het is wel een aparte component die op je moederbord aangesloten is, maar dan zou je de laptop open moeten halen om de productcode (van de geluidsingang) te vinden en die op te zoeken op het internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfde verhaal als de koptelefoon ingang.
je ou kunnen kijken of je via de usb uitgang iets kunt vinden. Anders denk ik dat het een dure en niet verstandige oplossing is omdat de moderne laptops allemaal een koptelefoon uitgang hebben. Ik ga er dus van uit dat jij een oud beestje hebt.