Hoe zorg ik ervoor dat er geen rode lijntjes onder Engelse woorden verschijnen in Word?

Ik ben een Nederlandse tekst aan het typen in Word 2010 met een aantal Engelse woorden. Nu heeft elk woord een optie om de taal te veranderen van Nederlands naar Engels waardoor het rode streepje verdwijnt. Echter als ik het bestand opsla en vervolgens weer open staat overal weer een streepje onder. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Amadea
7 jaar geleden
De Spelling- en grammaticacontrole uitzetten, of je gewoon niets aantrekken van de streepjes.
ronron1212
7 jaar geleden
De woorden toevoegen aan je spellingscontrole.

Antwoorden (1)

Je kan op F7 van je toetsenbord drukken dan gaat er een spellings check over heen. daar kan je ook direct kiezen of je de engelse woorden wilt toevoegen, of wilt verwijderen.

Dit hoef je maar eenmalig te doen en als je dat niet wilt, kan je altijd nog de taal veranderen van de je Word. let er dan wel bij op, dat je dan de gehele taal van Word veranderd
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn de lijntjes dan nog steeds zichtbaar als iemand anders het in zijn/haar word opent?