Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen muziek,video's op een blanco dvd - R plaatsen altijd een fout ?

Als ik bv een video beelden op doet of muziek dan komt er dit op ' ' Fout bij het kopieren
windows is een probleem tegengekomen bij het kopieren van dit bestand wat wilt u wat wilt u dat windows doet,,
opnieuw annuleren en als ik op opnieuw doet dan komt het zelfde op maar het rare is als ik een map wil op zetten dan komt er op bestandssysteemfout (16389) .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
762

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je het bestand rechtstreeks naar de DVDR wilt kopiëren. Dat gaat zo niet. Dat moet je met een brandprogrammaatje doen.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

geen aandelen, dus puur uit evaring (freeware):

http://free-easy-cd-dvd-burner.nl.malavida.com/d3704-gratis-downloaden-windows

Toegevoegd na 3 minuten:
zie nu pas -r staan, windows doet bij mij bij - r ook moelijk als ik rechtermuisknop>kopieren naar dvdstation doe bij + heb ik dat probleem. wellicht omdat -r een stuk minder verkocht word en windows zich op de beter verkopende +r heeft gericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, +r en -r maken helemaal niks uit voor windows.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij + lukt gelijk kopieren via windows wel, hoezo in bovenstaand voorbeeld niet dan?
Windows ondersteund dit niet.
Gebruik een brandprogramma als bv. Nero en je hebt nergens last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding