kan ik meldingen voorkomen met google agenda?

Op windows 10 (pc) en op de windows Phone krijg ik constant ongevraagde meldingen. zoals bv vandaag; 'Prinsjesdag, morgen. de hele dag' Kan ik deze meldingen uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
4.9K

Het beste antwoord

Meldingen uitschakelen op je mobiel

Open Google Agenda.
Ga in de linkerbovenhoek naar het hoofdmenu .
Kies 'Instellingen' onder aan het scherm.
Kies een van je agenda's, bijvoorbeeld Afspraken.
Tik op een melding en kies Geen melding of Geen. Herhaal dit voor elke melding.
Als je meerdere accounts of agenda's hebt, herhaal je deze stappen voor elke agenda.

Meldingen uitschakelen op je computer

Open Google Agenda.
Klik op het tandwielpictogram in de rechterbovenhoek.
Selecteer 'Instellingen'.
Klik op het tabblad Agenda's linksboven op de pagina.
Klik op Meldingen bewerken naast de naam van je agenda.
Klik op verwijderen naast elke melding.
Als je meerdere agenda's hebt, herhaal je deze stappen voor elke agenda.

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat je agenda's gesynchroniseerd lopen tussen je computer en je mobiel, hoef je dit maar 1 keer te doen, ofwel op je mobiel, ofwel op je computer.