Bsod athwbx.sys. wat is dat en hoe kan ik het weghalen?

Het enige wat ik nu kan is op mijn laptop gaan in safe mode nadat ik Windows 10 heb geïnstalleerd en ik word er gek van want ik kan ook niet op het internet kan iemand me alsjeblieft helpen ik kom er niet uit

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Boot in veiligemodus ZONDER netwerk... En regel de laatste Atheros netwerk drivers voor je systeem op een ander systeem, en installeer dat via USB stick....