Kan je Microsoft Office 2013 opnieuw installeren?

Ik heb Microsoft Office 2013 verleden jaar aangekocht en geïnstalleerd op mijn desktop. Nu dient de harddisk vervangen te worden door een nieuwe. Bestaat er een mogelijkheid om Microsoft Office 2013 opnieuw te installeren op deze vernieuwde harddisk? In principe kan je immers de "sleutel" slechts één maal gebruiken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
6.7K

Antwoorden (2)

Hoe kocht je het ? Heb je je product key nog ?
Ik kreeg het opgelost op windows 8.1 , maar ik had Office 2010 op een DVD gekopieerd , nadat ik het online had aangekocht voor een ander PC met Vista.
Hoe ? Microsoft mailde het hieronder staande:

If you did not purchase a backup copy of the software, we suggest you copy your software to an external hard drive or DVD, just in case you need to reinstall it in the future.

If you would like to purchase a back-up DVD*, click here.

Need to re-download your software or access your order details? Simply go to the Account Management Console at any time.

For customer support, please click here.

Sincerely,

Microsoft Office

*Please allow 1 to 2 weeks for DVD delivery.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb op 3 pc's Win7 vervangen door een clean install van Win10. Daarna moest ik natuurlijk op all deze pc's office (2013) opnieuw installeren. Dit lukte zonder problemen en met de oude licentie key.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor jullie antwoorden.
Ik kocht de officiële licentie-key bij Microsoft en kon Office 2013 probleemloos installeren met deze key. Het programma werkte probleemloos.
Het blijkt evenwel dat je Office 2013 slechts één maal kan installeren op één PC met dezelfde licentie-key.
Wanneer ik op mijn nieuwe HD Office 2013 downloadt met dezelfde officiële licentie-key lukt dit en kan ik het installeren. Bij gebruik van het programma zegt Office 2013 dat het evenwel maar één maand meer geldig is. Kent iemand eventueel het e-mail-adres van Microsoft? Dan vraag ik daar eeens advies. Hartelijk dank bij voorbaat!