Kan je Microsoft Office 2013 opnieuw installeren?

Ik heb Microsoft Office 2013 verleden jaar aangekocht en geïnstalleerd op mijn desktop. Nu dient de harddisk vervangen te worden door een nieuwe. Bestaat er een mogelijkheid om Microsoft Office 2013 opnieuw te installeren op deze vernieuwde harddisk? In principe kan je immers de "sleutel" slechts één maal gebruiken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoe kocht je het ? Heb je je product key nog ? Ik kreeg het opgelost op windows 8.1 , maar ik had Office 2010 op een DVD gekopieerd , nadat ik het online had aangekocht voor een ander PC met Vista. Hoe ? Microsoft mailde het hieronder staande: If you did not purchase a backup copy of the software, we suggest you copy your software to an external hard drive or DVD, just in case you need to reinstall it in the future. If you would like to purchase a back-up DVD*, click here. Need to re-download your software or access your order details? Simply go to the Account Management Console at any time. For customer support, please click here. Sincerely, Microsoft Office *Please allow 1 to 2 weeks for DVD delivery.

Ik heb op 3 pc's Win7 vervangen door een clean install van Win10. Daarna moest ik natuurlijk op all deze pc's office (2013) opnieuw installeren. Dit lukte zonder problemen en met de oude licentie key.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100