Is er voor de Iphone ook een App (open advanced task killer ) die de running proces niet alleen laat zien maar ook stopt?

de gsm van een vriendin (samsung geloof ik) heeft de open advanced task killer, die zet alle overbodige running apps uit om de batterijduur tevens te besparen, ik heb wel zoiets in de App store gevonden maar die laat alleen zien wat er op de achtergrond gebeurd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit kun je zelf doen door te dubbeldrukken op je Home knop. Dan krijg je de lopende applicaties te zien. Door ingedrukt te houden op één van die apps, gaan ze bewegen en kun je ze wegdrukken met het rode icoontje.

Het is wel zo dat dit over het algemeen geen nut heeft. Apple heeft iOS zo ingericht dat applicaties niet echt in de achtergrond draaien, maar alleen opnieuw kunnen worden opgeroepen wanneer er iets gebeurt dat relevant is voor die applicatie. Bijvoorbeeld een push notification.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is als je dat doet in je Home scherm zelf. Maar na een dubbelklik op Home hoor je een balkje onderaan te krijgen met daarin draaiende applicaties. Maar dat is alleen het geval als je iOS 4 of hoger hebt, en een iPhone die kan multitasken.