Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet het computerprogramma wat van bijvoorbeeld 250 foto`s 1 foto maakt ??

het is een programma waar je een hoop foto`s in kunt uploaden en die van al die verschillende foto`s 1 grote foto maakt. Het programma kijkt dat zelf naar de kleurstellingen waardoor ook de grote foto duidelijk in beeld komt. Dit is er mooi om bijvoorbeel op canvas te laten drukken

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Easy Mosaic
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
picasa (van google) kan het ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je een link plaatsen of een plaatje up- loaden waarin je kan laten zien wat je hier nu precies mee bedoelt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voorbeeld: Een foto van een wereldbol, bestaande uit foto's van bloemen, planten, zonsondergangen, zeegezichten, etcetera. Ik vind het wel jammer dat in dit voorbeeld sommige foto's vaker zijn gebruikt. Als je het zelf zou doen, zou de uitdaging zijn, alle foto's maar één keer te gebruiken.
(Lees meer...)
15 jaar geleden
OK! Mooi is dat zeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Ja, ik vind het ook heel mooi. Overigens heb ik de allereerste vraag niet gesteld (een hele goeie vraag trouwens), maar ik vond het leuk een antwoord op jouw vraag te geven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding