Hoe haal ik een worddocument terug?

Het gaat om word 2013 en ik werkte aan een bestand dat ik had opgeslagen op een USB. Nu kan ik het nieuwste bestand op geen enkele manier meer vinden (heb wel al gegoogeld) heeft iemand nog een idee om het toch terug te vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Recuva maar eens proberen: https://www.piriform.com/recuva

Antwoorden (1)

Word heeft een optie om de laatst geopende bestanden weer te openen. Heb je dat al geprobeerd? Het kan wel zijn dat als je meerdere USB apparaten en je bij het opstarten in een andere volgorde ze inplugt dat de driveletter verandert.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik geprobeerd, maar helaas kom ik dan bij een oudere versie uit, en niet bij het stuk dat ik net getikt had...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nog bedankt! Het is toch gelukt door te zoeken naar.asd!