Onderdrukt Edge(nieuwe browser windows 10) reclame in de leesmodus?

http://www.nu.nl/reviews/4096525/review-belangrijkste-vernieuwingen-in-windows-10.html

Edge beschikt over een handige leesmodus die de pagina opschoont van afleidende elementen en alleen een rustige pagina met tekst en foto’s overlaat. Bovendien kunnen pagina’s eenvoudig als pdf worden opgeslagen om later offline te lezen.

Ben op vakantie dus kan hier nog niks testen, maar was hier benieuwd naar.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Ja. Ik ben enkele weken geleden bij een demo geweest en Edge stript keurig alle banners van de websites. Gezien webshops e.d. geen interesse hebben in nofollow links zoals Google dat graag ziet, is de kans aanwezig dat dit soort technologieën website eigenaren zal dwingen om onaangemerkte advertorials te gaan plaatsen. Het geld moet immers ergens vandaan komen...

Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet voor een commerciële partij schrijf ;-)