Kan ik Librebase open in Microsoft Access?

Ik werk thuis veelal met LibreOffice (gratis). Wil hierin in Access (Base bij Libre) een systeem maken voor uitgiften en informatie etc. Echter, op het werk draaien ze Access. Kan ik gemaakte databases in Base zonder problemen openen in Access? Aangezien er nogal wat verschillen zijn.

8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

De beste manier om dit uit te proberen is om een test-database te maken of te kopiëren (In Base) en die in Access te openen. Dus gewoon via trial en error.