Kan ik in Spotify verschillende afspeellijsten achter elkaar laten afspelen?

Ik kan nergens terug vinden in de instellingen en ik weet ook niet of het überhaupt mogelijk is. Normaal gesproken stopt Spotify met afspelen aan het einde van een afspeellijst. Ik zou graag verschillende afspeellijsten achter elkaar willen afspelen, is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
3.6K

Antwoorden (1)

Zover ik weet niet maar je kan natuurlijk wel een extra afspeellijst maken voor als je al je nummers wil horen. Je doet dit heel simpel door een extra afspeellijst aan te maken en dan naar de afspeellijsten die je er in wilt te gaan dan klik je op de bovenste en met ctrl en shift op de onderste dan heb je al die liedjes geselecteerd en dan sleep je een liedje naar die andere afspeellijst en dan staan ze er allemaal in.