Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het probleem: Schijffout, druk ctr. alt. del. om opnieuw op te starten, oplossen?

Me laptop liep laatst vast en toen startte hij opnieuw op, en stond er: Schijffout, druk ctr. alt. del. om opnieuw op te starten. Dus dit deed ik, maar dan start ie opnieuw op en komt er hetzelfde te staan. Als ik in het bios kijk staat alles goed zoals het altijd is. iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

schijffout kan betekenen dat er iets mis is met je schijf - harddisk - in je laptop, en dat deze binnenkort de geest geeft en dus niks meer doet.

Het kan ook zijn dat hij bepaalde bestanden niet kan lezen op je schijf die nodig zijn voor het opstarten van je besturingssysteem, dan moet je deze herstellen met je herstel cd (als je die hebt) , als je die niet hebt ben je bijna al verplicht om je systeem opnieuw te installeren, weet niet of je XP, vista of W7 hebt, en of je eventueel nog garantie hebt, als dit zo is zou ik eerst terug gaan naar de winkel ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schijf is te warm geworden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ziet er naar uit dat je harde schijf het aan het begeven is. draai eens schijfcontrole. Indien er veel slechte sectoren zijn is het tijd je schijf te vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding