Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beelscherm van mijn laptop is heel fel.Kan ik dit instellen bij vista?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
647

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, ga naar configuratiescherm, en selecteer daar energiebeheer, daar staat in het linkerscherm "de helderheid van het scherm aanpassen", klik daarop en het wijst vanzelf.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal is dat een laptop instelling, onafhankelijk van het besturingssysteem (vista/xp/windows 7).
Meestal gaat het door links onder een knopje met de letters 'fn' ingedrukt te houden en dan de knopjes met een zonnetje erop (omhoog of omlaag OF + of -).
(tegelijk met het 'fn' knopje dus)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan de bovenkant van je toetsenbord zitten tabtoetsen
bij mij staat op tabtoets f8een zonnetje met een pijltje omhoog en op tabtoets f 9 zon met een pijltje omlaag .
ik weet niet of dit bij jou ook zo is maar dat zie je snel genoeg.
meer licht is tabtoets f 8 indrukken en met de toets fn ( naast cntr) indrukken zovaak dat je het gewenste licht hebt .wat ook een mogelijkheid is:
dat is bij mij ook maar rechts benden in de hoek zit een icon met een batterij , als je daar met je rechtermuis op klikt staat hij dan op energiebesparend of gebalaceerd of hoge prestatie?
die helderheid kun je met een enkele klik veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding