Wat kan ik allemaal met de genius optie op itunes?

Ik heb het nu ingeschakeld maar het is nog niet helemaal duidelijk wat ik er mee kan :)
Heeft er iemand een handige walk-trough?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

iTunes beschikt over de spannende functie Genius. Genius maakt afspeellijsten en mixen van muzieknummers in uw iTunes-bibliotheek die geweldig samen passen. Genius leert u ook kennis maken met muziek, films en tv-programma's die u zullen bekoren maar nog niet hebt in uw bibliotheek. Als u wilt leren hoe u Genius gebruikt in iTunes, leest u de onderstaande informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat is het eigenlijk ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
moie copy-paste van de apple site, maar daarom wel het best mogelijke antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom moeilijk doen als het makelijk kan