WhatsApp bestaat niet voor de iPad. Voor iOS 8.0 kon je het nog met een 'truc' installeren, nu krijgt ook het vooraanstaande Apple magazine MacWorld het niet meer aan de praat.
paulus811
8 jaar geleden
Even wachten tot iOS 9 uit is en gejailbreaked word, dan kan je het wel, voor nu kan het niet maar als iOS 9 is uitgekomen wel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit kan alleen door hem te jailbreaken