word 2010 doet het niet meer, wat nu?

Ik heb sinds een paar weken word starter 2010, en sinds een paar dagen doet ie het niet meer. Ik krijg een foutmelding waarin staat dat er iets met de licentieverhouding e.d is. Ook stond erbij dat ik word 2010 helemaal moet verwijderen en dan vervolgens weer opnieuw moest installeren. Dat heb ik dus gedaan, maar zonder resultaat. Het probleem blijft zich voordoen. Wat moet ik nu doen? Zonder word 2010 kan ik geen bijlagen openen, wat op dit moment er belangrijk is. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Simpel: Word 2010 kopen of op een andere (illegale) manier word 2010 zien te installeren.

Mogelijk kun je de bijlagen openen met Wordpad. Dit is standaard geinstalleerd op een Windows besturingssysteem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is heel simpel. Microsoft wil dat je betaalt. Opnieuw installeren helpt niet, er zit een slimmigheidje in dat je echt moet gaan betalen.
Maar het is onzin om een 400 euro kostend pakket aan te moeten schaffen om bijlagen te kunnen lezen.
Installeer Open Office en je kan dat allemaal en dat kost echt niets. Zie Bron.
escape
11 jaar geleden
Deinstaleer het Pakket met revo uninstaller.
Revo is te vinden op;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Deze ruimt ook de registerverwijzingen op.

Hierna kan je opnieuw het pakket installeren en proberen te patchen.
Lukt dat niet dan moet je "even" de updates nalopen.
Beter is een systeemhestel te doen van voor dat office kuren begon te vertonen.
En dan de opvolgende updates van Office negeren.

Wat gauw vergeten wordt is dat illegale installaties en windows updates niet echt samengaan.
Met dergelijke installaties moet je zeer terughouden zijn met bepaalde updates.
Beter is om de updates voor het Officepakket in zijn geheel gewoon te negeren.
Wat werkt dat werkt, je hoeft niets te updaten als het naar behoefte werkt.