Hoe komt het dat het niet lukt om mijn hotmail account (windows live) te importeren naar mijn nieuwe gmail account? Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat heeft er vast mee te maken dat Hotmail wordt omgezet naar Outlook. Als je klikt op www.outlook.com wordt je account automatisch omgezet. Probeer eens of het dan wel lukt? Je kunt weer terug naar Hotmail door op het radertje rechtsboven te klikken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de tip. Heb het alleen geprobeerd maar gmail geeft nog steeds aan dat het niet kan worden geïmporteerd. Echt balen, kan ook nergens een oorzaak hiervan vinden. Of moet hij een tijdje langer omgezet staan naar Outlook?