hoe kan ik macaffee permanent blokkeren?

Ik werk zelf met Kaspersky en wens niet lastiggevallen te worden door mcafee-sh*t
Dit, omdat adobe automatisch een nwe flashplayer installeert. Hoe kan ik zulke vervelende spam die automatisch wordt mee geïnstaleerd voorkomen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij heb je mcaffee eerder gebruikt als anti-virus programma en ben je overgestapt op een ander programma. Als je McAfee niet meer gebruikt dan zou ik het gewoon van je computer verwijderen.
Configuratiescherm, dan onder programmas staat: programma verwijderen.
Dan heb je er wss geen last meer van.