Hoe kan ik een pdf-bestand van 15 pagina's toevoegen aan een word bestand?

Ik heb al getracht het met invoegen van object etc te proberen maar dan krijg ik het of niet scherp in beeld of niet goed op een word pagina.

Of je krijgt allen de eerste pagina wanneer je invoegen pdf-bestand doet (dat ziet er goed uit) Wanneer je dan converteert komt het niet goed in beeld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Amadea
8 jaar geleden
Eerst de PDF (laten) converteren naar Word, dan kan je het daarna rechtstreeks invoegen.
Utrecht
8 jaar geleden
Of andersom: het Word document als PDF opslaan en dan het andere document erachter plakken.

Antwoorden (2)

Als eerste moet je het pdf bestand omzetten naar een word bestand. Dit kan je met diverse gratis programma's die je op het internet kan vinden. Als het dan een word bestand is kan je het gewoon invoegen in een ander word document, je kan dan ook eventuele bewerkingen van dit document doen. Dat kan niet in een pdf bestand. Succes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi, je kunt ook het hele document selecteren, dan kopieren en plakken in je lege word document en opslaan, of opslaan als..zie voorbeeld screen pic.