Op voor mij raadselachtige wijze ontbreekt de Awl.dll bij mijn scanprogramma van Epson. Wat kan ik hier aan doen? Graag in Jip en Janneke taal.

Het gaat om een Epson Stylus Photo PX720WD. Nooit problemen mee gehad en plots is er een Awl.dll dingetje weggeslopen. Kan ik slecht tegen zeker omdat ik er zo weinig raad mee weet en niet zo handig ben met computers als het om software zaken gaat.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Google op awl.dll. Sla de bovenste gevonden sites over, die zijn gesponsord en zullen uiteindelijk altijd om geld vragen, ondanks de toevoeging 'free'. Maar in de top 10 van zoekresultaten staan ook sites met echt gratis oplossingen, zoals die van solvusoft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Een kenner begrijpt wat je bedoelt. Maar het is nog geen Jip en Janneke taal.
Wat is het totale stappenplan om het probleem op te lossen?