Hoe krijg ik filterpijltjes boven de kolommen in excel 2007?

Zelfs als ik naar start, bewerken, sorteren en filteren, filter, ga krijg ik geen pijltjes boven de kolommen. Ik heb al in hulpprogramma's gezocht maar het lukt nog steeds niet.
Ik wil de rijen waarvan in een kolom data zijn ingevuld bij elkaar zetten, om te verwijderen.
Moet ik eerst mijn werk opslaan met een filter? Hoe moet dat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
14.9K

Het beste antwoord

Een willekeurige cel in je tabel selecteren en dan:

Ctrl - Shift - L

of

menu Data en klikken op de knop 'Filter' (knop in het midden)

Kijk wel uit met verwijderen, want regels die niet aan je filter voldoen worden verborgen maar wel verwijderd als je een van-t/m selectie verwijdert.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ctrl+shift+L werkt niet bij mij... Menu data wel.
+1
Trouwens, het filter werkte bij mij niet goed. Net alsof er een bug in Excel zit. Als ik vier cellen heb, kan ie de bovenste cel niet meesorteren óf die cel is niet zichtbaar omdat in die cel 't filter verschijnt.