Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een goede intro voor mijn YouTube videos?

Ik wil graag een professionele intro maken maar ik weet niet hoe. Het liefst zo simpel mogelijk ik heb animato al geprobeerd maar eigenlijk is dat gewoon een slideshow. Ik heb AE maar ben er niet heel goed in en ik heb niet het budget om nog meer dure programma's te kopen zoals final cut of Sony Vegas. Ik weet dat er veel restricties zijn maar toch bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
468

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat je bedoelt met professioneel of wat je uberhaupt voor ogen hebt.
Ik weet wel uit eigen ervaring dat overdaad hier vaak schaadt, m.a.w. als je het te mooi wilt maken doet het eerder afbruik dan dat het wat toevoegt.
Je hebt het over een slideshow en dat je dat niet zo "pakkent" vindt, doch heb je hiermee wel een zeer goede basis.
Je kan hiermee bijvoorbeeld met kleur, zwartwit of in Sepia werken en dan vanuit een still de video laten beginnen.
Bijkomend voordeel is dat de meeste pakketten deze opties gewoon in huis hebben dus voor wat dat betreft kan de portemonnee mooi dicht blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding