Waarom download Uplay het spel niet?

Ik heb HAWX 2 gekocht via Ubisoft (Uplay).
Heb het spel met de code geactiveerd, en nu zou ik het moeten kunnen downloaden en installeren.
Maar als ik wil downloaden zegt Uplay:
''Download mislukt. Controleer of je een actieve internetverbinding en voldoende ruimte op de vaste schijf hebt en klik op Opnieuw om de download opnieuw te starten, of probeer het later nog eens.''

1: Ik heb een goede internetverbinding.
2: Ik heb genoeg ruimte op mijn 'vaste schijf'.
Op opnieuw drukken heeft geen zin; het werkt gewoon niet.
Ik heb het geprobeerd met kabel en draadloos: geen resultaat.

Hebben meer mensen hier ervaring mee of weet iemand hoe je dit oplost?
Bedankt! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Firewall ook al geprobeerd, helpt niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Er kunnen verschillende redenen zijn. Kijk vooral als er een code achter de foutmelding staat even op internet. Meerdere mensen hebben daar last van en doormiddel van die code vind je een oplossing.

Enkle tips:

Start je computer opnieuw op.
Start je Router van je internet opnieuw op.
Installeer opnieuw Uplay en het bijbehorende spel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik moest inderdaad Uplay opnieuw installeren.