Wie kan me goede tools adviseren voor online vergaderen?

Liefst Nederlandstalig en minimaal de mogelijkheid tot chatten en het delen van bestanden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Om online te kunnen vergaderen moet je meestal ook server side software hebben. Je kunt wel met messengers als Skype, MSN en communicator aan de slag, maar dat zijn geen tools die specifiek zijn bedoeld om met een aantal gebruikers tegelijk te overleggen, elkaar te zien, met elkaar bestanden te delen én de audio goed te regelen.

Een van de grote spelers is MS Office Livemeeting. Vind ik zelf wat minder, omdat je niet makkelijk kunt zien of de anderen ook bergijpen wat je zegt en je kunt als je iets presenteert op een scherm niet je muisaanwijzer laten zien of iets highlighten.

Een hele goede tool is die van WebEx. Die kan je een maand gratis uitproberen.

Netviewer is de concurrent en ook in het Nederlands beschikbaar.

Dim Dim is een betrekkelijk nieuwe. Wel interessant, want er hoeft geen aanvullende sofwtare te worden geinstalleerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Meer reviews op givemeareview.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt goed, ik ga er eens naar kijken +1

Andere antwoorden (1)

Ik zou gaan voor microsoft communicator. Alle uitleg vindt je in de link.
Dit programma werkt perfect, en voldoet aan al je wensen.