Kan ik op mijn computer met Vista, office 2010 installeren OVER office 2003? Of moet Office 2003 er eerst vanaf worden gehaald?

Ik werk namelijk veel met Office outlook en ben benieuwd of die alles overneemt als ik Office 2010 zou installeren.
Of moet ik alle adressen /emailadressen/mappen ed. copyeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

de nieuwere versie zal de bestaande versie "herkennen" en alle gegevens overnemen. Dus niet eerst de bestaande versie verwijderen als daar geen problemen mee zijn.
je zou, als je het toch niet vertrouwd, de data eerst kunnen kopieëren naar een veilige locatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op onderstaande site vind u tekst en uitleg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beide versies naast elkaar installeren.
Aleen Outlook doet niet mee. Hier moet je kiezenwelke versie je wilt hebben.
Neemt alle gegevens over van de ode versie
Frank