Met welk programma kun je een fotoboek maken waar ook video's in kunnen?

Ik wil van de vakantie een fotoboek maken, maar omdat we ook veel leuke filmpjes hebben ben ik eigenlijk op zoek naar een programma waar ik een 'boek' kan maken waarin de filmpjes en foto's staan.
Een soort interactief fotoboek dus voor bekijken via de computer.

Weet iemand een goede oplossing? Bestaan er mogelijkheden of is mijn idee niet haalbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.2K
Pieter2011
10 jaar geleden
Interactief? Dat wordt lastig. Wat ik zelf wel leuk vind is een video te maken van zowel bewegende als stilstaande beelden. Van losse videofragmenten en foto's maak je dan één levendig geheel. Met, als je dat wilt, een muziekje eronder. Zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=3K0QJcXbw64&feature=share&list=TLzhcWb9d7eVU
Met Windows (Live) Movie Maker heb je dat zó voor elkaar.

Antwoorden (1)

Hoewel het er niet specifiek voor is bedoeld zou je dit mij PowerPoint kunnen doen, Hierin kan je ook video opnemen. Ook zou je eventueel het online presentatie programma Prezie kunnen gebruiken