Hoe kan je in Outlook 2010 zoeken op appel zonder zoekresultaten voor appeltje te krijgen?

Als ik zoek op 'appel', vind ie ook zoekresultaten voor 'appeltje'. Dat wil ik niet.

Is het mogelijk om wel alleen op 'appel' te zoeken? Of 'appel ' (met een spatie; echter dan kan niet.
Zoeken op appel -appeltje werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Wat gebeurt er als je "appel" zoekt (tussen aanhalingstekens)?

Antwoorden (1)

Je zou " appel " kunnen proberen. Dan moeten als het goed is de spaties ook meegenomen worden bij het zoeken, waarmee appeltje automatisch buiten de boot valt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij mij werkt het met die spaties wel. Misschien dubbel quotes gebruiken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Double "Quotes" geven inderdaad aan dat het enkel die tekst mag bevatten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt bij mij helaas niet.
Alsnog vind ie de mailtjes met 't langere woord.