Brand programma zegt branden mislukt hoe los ik dit op ?

Ik heb Nero verschillende keren gebruikt en standaard brand programma op windows 7 maar elke keer mislukt het..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
capthavoc
9 jaar geleden
is de cd dvd dan verloren of stop hij voordat hij begint te branden ?
probeer eens een ander brandprogramma en doe desnoods eerst een simulatie ? zie settings
xpburner is een aardige is nog gratis ook en werkt gewoon met windows 7
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Media player brander zegt eerst dat het branden voltooid is maar het cd blijft leeg Nero zegt mislukt op het einde Hoe kom ik er achter of de brander niet stuk is ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is de precieze foutmelding?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gebruik je het juiste type cd?

Antwoorden (1)

De snelheid van het branden vertragen.
De grootte nogmaals checken.
Geen andere programma's tegelijkertijd laten draaien.