Hoe kan ik leestekens op word veranderen?

Hallo,

Ik gebruik al enige tijd Microsoft Word 2011 op de Mac. Maar onlangs werden mijn punten en apostrofs en andere leestekens zomaar in een ander lettertype weergegeven, genaamd MS 明朝 (Hoofdtekst Aziatisch). Ik wil dit graag aanpassen want het ziet er erg irritant uit. Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Probeer eens shift en ctrl tegelijk in te drukken als je in word zit, volgens mij veroorzaakt dit namelijk het probleem.