Is het slim om een backup van het windows register te maken?

Ik ben aan het kijken wat ik het beste als back-up kan bewaren. Ik heb al veel dingen gebackupt. Ik twijfel nog aan het windows register. Is het handig om daar een back-up van te maken? En moet ik die back-up dan elke week bijwerken?

9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een back-up is op zich nooit iets verkeerd. Heb het zelf echter nooit gedaan of nodig gehad. Als je van plan bent iets te wijzigen in het register is het hoe dan ook verstandig. Hoe vaak je het moet updaten durf ik helaas niet te zeggen.

Het beste antwoord

Ik heb daar nog nooit een backup van gemaakt, afgezien dan van de reguliere backup die Windows maakt als herstelpunt. Ik vermoed dat dat voor jou ook voldoende moet zijn.