Hoe krijg ik ios 5 op mijn iPad 2?

Ik weet dat ios 5 pas in de herfst komt maar kwil toch alvast een voorproefje.
Ik zoek een beta versie voor mijn iPad 2 maar kweet niet welke ik moet hebben en welke risico's er aan verbonden zijn.
Dus de vragan zijn:
Waar kan ik de laatste beta versie van ios 5 downloaden?
Hoe krijg ik het op mijn ipad 2?
Welke risico's zijn er aan verbonden als ik de beta versie op mijn iPad 2 zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hey Robin,
Helaas kan je nog geen iOS5 op je iPad 2 zetten als je geen Developers account hebt. Zo'n Developers account kost 99 dollar per jaar als ik het goed heb. Ken je iemand met een developers account? Dan kan je aan diegene vragen of hij jouw UDID (Je unieke code van je iPad, vergelijkbaar met de MAC adres) wilt registreren. Zo kan je dus ook een beta installeren. Er zijn wel omwegen om iOS5 op je iPad te krijgen en de activatie te omzeilen, dit werkte bij mij niet heel goed. Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je op internet een ios 5 beta versie kan downloaden en zo via itunes op je ipad zetten
Maar daar heb je dus een acount voor nodig?
Of kan het zonder acount op een illegale manier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa dat kan wel, maar ik had zelf enige problemen hiermee. Voordat ik zo'n account had, probeerde ik ook iOS5 op mijn iPhone 4 te zetten. Er was omzeiling voor de activatie, (de illegale manier dus) maar hierbij kreeg ik de notification center niet, heel veel nieuwe "features" werkten niet en ik had ook geen bereik. Wil je het alsnog proberen? Kan je naar imod (even googlen naar iOS 5 beta 6 download) en je krijgt de download link. Even filmpje zoeken hoe je de activatie omzeilt, zijn er genoeg van en je kan genieten van ios5! Haha, vergeet niet je SHSH blobs op te slaan met TinyUmbrella, dit zorgt ervoor om weer te downgraden naar ios 4.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de informatie.
Nu ik alles erover weet wacht ik toch nog maar even tot uitkomt. Heel erg bedankt!!!