Wat is een goed alternatief voor de mediaspeler VLC?

VLC is geweldig, het speelt haast alles af en is makkelijk te gebruiken (bijvoorbeeld met het selecteren van audio en ondertitel sporen). Mijn enige probleem is dat ik de beeldkwaliteit nogal waardeloos vind. Alternatieven..?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruik VLC zelf ook en ik heb er zelf geen klachten over....

Antwoorden (5)

windows media player of quick time player. Er zijn veel meer maar die moet je even opzoeken via google.

Toegevoegd na 5 minuten:
misschien helpt dit (link).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het programma Media Player Classic eens kunnen proberen.

De beeldkwaliteit ligt trouwens meestal bij het bestand wat je afspeelt ipv de speler zelf. Ook kun je even stoeien met de opties onder Extra>Voorkeuren>Video>Uitvoer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VLC weet ik niet zeker, maar ik gebruik Mediaplayer. Als je hierbij Divx7 en FFDshow download, integreren deze en heb je altijd de beste kwaliteit die mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak ligt de beeldkwaliteit aan het videobestand in plaats van de player. Zijn er bestanden die bij jou mooier beeld geven bij Windows Media Player dan bij VLC?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een perfect alternatief voor VLC is SMPlayer
Het speelt perfect DVD af, muziek, ...

http://smplayer.sourceforge.net/downloads.php?tr_lang=en

Toegevoegd na 3 minuten:
Ziet er mooi uit en is geupdate naar 2010 versie.