Bestaat er een alternatief voor het openen van pdf bestanden, ipv adobe?

online will mijn adobe niks openen... fout dit fout dat...
is er een alternatief voor adobe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker je kunt met diverse andere software pdf files openen, maaqr zelf zou ik achterhalen wat er loos is want bij mij gaat het als een spreer.
Is het bij jou altijd al traag geweest, heb je wat veranderd, heb je al eens opnieuw geïnstalleerd etc.
En zoals gezegd er zijn veel meer enook goed en misschien zelfs betere readers.
Als je googled op pdf readers dan kom je wel e.e.a. tegen.
Googluck!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na mijn laatste her install van windows, en daarna het opnieuw installeren van adobe ( tot drie keer toe opnieuw gedaan) wil het niet lukken... grrrrr. dus. vandaar.

Het beste antwoord

Ja, er zijn heel erg veel alternatieven. Sommige zijn gratis en zelfs nog beter dan Adobe.
Adobe is een beetje lompe programma, ze zijn te groot voor een laptopgebruiker.

Voor meer pdf readers kun je onderstaande links bekijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Toevoeging*

Als je bv. Firefox gebruikt kun je enkele add-ons vinden waarmee je de pdf direct kunt lezen als een website. Dan hoef je hem niet te downloaden en openen met een externe programma.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, er zijn genoeg alternatieven. Als je bijvoorbeeld firefox gebruikt, dan is er foxit reader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foxit is ook apart te downloaden zonder firefox
'voorvertoning"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enkel MAC he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja