Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een versleutelde win-rar bestand openen ik heb er een wachtwoord opgedaan maar ben em vergeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe lang het wachtwoord was, met 8 tekens duurt het uren/dagen/weken voordat het gekraakt is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben bang dat je dit bestand nooit meer zult openen / uitpakken. Ik heb eens precies hetzelfde probleem mogen ervaren en ben gaan zoeken op google. Het enigste wat ik tegenkwam was software dat beloofde een beveiligd rar bestande te kraken...... Niet dus. Allemaal onzin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Programma's als advanced archive password recovery doen wat het moet doen voor je.
Hieronder de link naar de download op tucows

http://www.tucows.com/preview/279543

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat een mooi stukje software wat 'passware' heet waarmee je het zou kunnen doen, let wel als het een fantasiewoord is dan zal een dictionary attack weinig uithalen, en dan rest alleen nog een zogenaamde brute-force techniek die domweg alle cijfer en letter combinaties afgaat, maar pas op! na 15 karakters kan het een vrij lange exercitie worden, ik heb ooit op een rar archief mijn computer(toch geen lullige quad core) 3 maanden non-stop laten raden naar zo'n password(ja het is gelukt :-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding