Foutmelding bij de installatie van itunes; 'Er is een interne fout opgetreden' bij stuk: Bezig met het bijwerken van de registratie van de onderdelen?

De interne fout is bij: 'Bezig met het bijwerken van de registratie van de onderdelen', 'Updating component registration' en opnieuw 'Bezig met het bijwerken van de registratie van de onderdelen'.
Deze internet fout komt drie keer terug tijdens dezelfde installatie als ik op Ok druk. Ik heb alle mogelijke oplossingen van de Apple site; hulp bij problemen van de installatie voor Windows 7 al geprobeerd. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
start de computer als eerst opnieuw op

Antwoorden (2)

Het lijkt sterk op dat je gebruikers profiel is beschadigd. Maak een nieuwe (tijdelijke) gebruiker aan met admin rechten, log met deze gebruiker in en installeer iTunes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Simpelweg een nieuwe gebruiker aanmaken en het installatiebestand opzoeken en uitvoeren onder de nieuwe gebruiker deed het 'm! Bedankt
Als je dit nog niet geprobeerd hebt zou dit de oplossing moeten zijn.

Windows 7:

1. In het menu Start typt u cmd in het vak Zoekopdracht starten.

2. Klik met de rechtermuisknop op cmd uit de lijst met zoekresultaten en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren in het pop-upmenu. Als Windows om toestemming vraagt om door te gaan, klikt u op Doorgaan. (Als u niet als beheerder bent ingelogd, moet u een identiteitscontrole uitvoeren met de loginnaam en het wachtwoord van een beheerder.)

3. In het venster Opdrachtprompt voert u het volgende commando in:

regsvr32 vbscript.dll

4. Druk op Enter op het toetsenbord. Normaal verschijnt nu een bericht met de melding "DllRegisterServer in vbscript.dll voltooid".

Opmerking: als u een foutmelding ziet met "error code 0x80004005", werd de opdrachtprompt niet geopend als beheerder.

5. Klik op OK en probeer iTunes of Quicktime opnieuw te installeren.
Bronnen: