Waar kan ik word 2013 downloaden?

Ik wil graag Word2013 downloaden, maar kan nergens een goede download vinden... Heeft er iemand een goede link voor een download? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Word 2013 moet je kopen! Iedereen die het zou aanbieden zou illegaal bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Open office is een gratis alternatief http://www.openoffice.org/nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, heel erg bedankt! Dat wist ik niet haha.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
openoffice is in sommige gevallen beter dan MS Office. als een excel werkblad of word document niet meer te bewerken is met MS Office, lukt dat vaak nog wel met openoffice. zeker met grote bestanden.

Antwoorden (2)

Als je student of scholier bent, kun je Office 2013 voor een extra lage prijs aanschaffen bij www.slim.nl of www.surfspot.nl. Office is daar als download verkrijgbaar.
bamibal
9 jaar geleden
Word wordt gemaakt door Microsoft.Op de site van Microsoft kan je dat (als onderdeel van het office pakket) kopen en downloaden.

Volg de link maar:
http://office.microsoft.com/nl-nl/buy/