Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Halfjaar in Istanbul en browsers schakelen over naar Turkse websites, hoe kan ik dit veranderen?

Sinds een paar dagen studeer ik voor halfjaar in Istanbul. Sinds vandaag word ik naar de Turkse variant van websites gestuurd. De zoeksuggesties zijn eveneens in het Turks. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dat weer terug kan zetten naar de normale Nederlandse instellingen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
568

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je IP-adres wordt vaak gebruikt door websites om je locatie vast te stellen. Verder kan(!) het zijn dat er in Turkije een vorm van censuur actief is. Wat betreft bijv. Google: je kunt zelf instellen (via instellingen: rechtsonder) in welke taal je je resultaten wilt zien, standaard gaat Google ook uit van locatie middels IP-adres. Heb je een account bij Google, dan kun je e.e.a. permanent vastleggen, en anders worden instellingen middels cookies onthouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor het antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding