Naar mijn weten bestaat er in Word geen "programmaatje" voor het maken van een wegendiagram, maar je kan het wel zelf maken. Je kan beginnen met de "ovaal" uit de "basisvormen" en dan eventueel verder doen (om meer wegen te maken) met de "curve" uit de "verbindingslijnen". Bij die curve start je dan aan de linkerkant van de ovaal, klik je eens in het midden en ga je zo naar de rechterkant van de ovaal. Je kan stoppen met het maken van de curve door te dubbelklikken. Als je een oneven aantal lijnen wil, kan je er ook nog een extra lijn bij maken door "lijn" te kiezen bij "lijnen" ofwel gewoon verder doen met de curve.
Op die manier kan je iets maken zoals in de bijlage.

Toegevoegd na 1 minuut:
De vormen en lijnen vind je in Word 2007 bij "invoegen" > "illustraties" > "vormen".