Waarom krijg ik niet altijd een hoofdletter na een punt in Word 2010?

Eerder heb ik de vraag gesteld hoe je een hoofdletter krijgt na een punt in Word 2010: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/software/2010-hoofdletter-punt.412669

Deze instellingen/aanwijzingen heb ik netjes opgevolgd. Toch krijg ik soms wel/soms niet een hoofdletter na een punt. Kan iemand dit verklaren? En hoe kan ik hier iets aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voorbeeld met schermafbeelding?

Het beste antwoord

In uw voorgaande vraag heb ik een afbeelding mee gegeven, daar kan u zien dat u "Zinnen beginnen met een hoofdletter" kunt aanvinken en uw probleem is opgelost.

Toegevoegd na 1 uur:
Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals ik heb aangegeven in de toelichting heb ik deze aanwijzingen netjes opgevolgd en het probleem blijft.