Hoe neem ik mijn stem en het geluid van de computer op met fraps?

ik heb fraps gedownload en hij werkt helemaal alleen kan ik mijn eigen stem alleen opnemen of die van de computer wat moet ik doen zodat ik ze allebei heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

staat ergens een knop, met "use this button also to record mic" ofzo iets
die moet je aan vinken en dan opnemen
dan kan je zeg maar Live Commentary's houden

Toegevoegd na 1 uur:
er staat een knop met "record external input" die aan vinken dan de input van je mic aan klikken en dan zou ie het moeten doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb fraps 3.4.6 maar die knop staat er niet