Wie kent er een handig programma om zelf CD hoesjes mee te maken (om uit te printen en in crystalcase te kunnen schuiven)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
12.4K

Antwoorden (5)

Dit zit stadaard in de meeste brandprogramma's zoals bijvoorbeeld Nero.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CD cover creator is gratis en volgens mij goed genoeg

http://www.computeridee.nl/downloads.jsp?rubriek=1620616&id=1787078
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi,
Ik zelf gebruik Easy Cover Print, is gratis te downloaden op download.com
Het werkt supermakkelijk

Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik de onderstaande site...deze werkt heel gemakkelijk en een enorme keus aan films-muziek-spel titels enzovoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd coverxp. Is gratizzz en je kan ieder formaat wat je wilt uitprinten.