Hoe kan je MEP bestand omzetten naar AVI of MP4?

Ik heb een video gemaakt via Movavi Video Editor 9, nu wilde ik het bestandje versturen naar vrienden en delen via Youtube alleen ik kan het niet uploaden.

Ik heb al geprobeerd met Any Video Converter en AVCWare Video Converter, maar bij deze krijg ik het niet voor elkaar om er een avi of mp4 bestand van te maken.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
8.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je maakt een denkfout. MEP is geen videobestand. Je moet teruggaan naar MVE9 en daar het bestand uitschrijven als videobestand. Niet het project opslaan. Kijk maar eens hoe groot dat mep bestand is.

Antwoorden (1)

De oplossing is gemakkelijk:

Als je video in Movavi klaar is, kun je het opslaan als AVI- of MP4-bestand.
SimonV